Marek Olbert, redakce MotoRoute, 7.11.2023
V dřívějším článku jsme představili slovenskou společnost SSpower a její HHO technologii, která umožňuje snížit spotřebu paliva v autě tím, že k normálnímu palivu přidá směs vodíku a kyslíku vygenerovaného elektrolýzou přímo v automobilu.
To umožňuje nesrovnatelně vyšší účinnost spalování používaného fosilního paliva a to markantně snižuje jeho spotřebu a množství znečišťujících látek vypouštěných výfukovým potrubím. Článek si přečtěte zde www.motoroute.cz/clanek/191-uspora-paliva-diky-hho-technologii.aspx.
Hlavní aktivitou společnosti SSpower je výroba dekarbonizačních zařízení, které se úspěšně od roku 2015 exportují do Evropy a jejich kompletní vývoj i výroba probíhá na Slovensku.
Čtenáři magazínu MotoRoute starších ročníků, jako jsem já, zvyklí si občas na starých Jawách sundat hlavu válce a vyškrábat karbonový povlak jistě ví, co karbonizace motoru znamená. Zvláště pak na velkém automobilovém motoru.
Proč je karbon v motoru dnes větším problémem než v minulosti?
Jednou z cest budoucnosti a celosvětovým řešením udržitelnosti, je vedle elektřiny i vodík. Spalování fosilních paliv v osobních či nákladních vozidlech, ale také v motocyklech, sekačkách či lodích způsobuje nežádoucí efekt: část paliva se jako nečistota při vysokých teplotách ukládá na stěny ventilů a válců. Tyto nečistoty se tvoří již od nového auta. Ale po 50 000 km začínají mít vliv na emisní normy a časem také na výkon a spotřebu motoru.
Společnost SSpower je na trhu 18 let a jejich zkušenosti potvrzují fakt, že až 90% automobilů, které při emisní kontrole neprošly poprvé, po využití dekarbonizačního procesu projdou díky snížení emisí o 70-80% v některých extrémních případech až o 90%, což potvrzují reálně provedené servisní akce s jejich dekarbonizačním zařízením.
Příčiny vzniku karbonových usazenin:
* nižší kvalita paliva
* přítomnost částic železa a aromatických uhlovodíků v palivu
* jízdy na krátké vzdálenosti po městě, se studeným motorem a v nízkých otáčkách
* systém start-stop
* systémy recykace výfukových plynů - EGR
* nesprávné fungování odvětrávání klikové skříně
Nejčastější projevy způsobené znečištěním motoru karbonem:
* postupná ztráta výkonu motoru
* postupné zvyšování spotřeby paliva
* viditelná kouřivost z výfuku
* zvýšená hlučnost motoru a jeho nepravidelný chod
* v neposlední řadě zvýšená míra emisí
Trápí vás podobné problémy? Vyřešte je s díky výhodám HHO technologie, která zaručuje vysoce účinný způsob čištění motoru, bez nutnosti jeho rozebírání v servise. Proces je poměrně rychlý s časem od 50 do 80 minut, rozumná cena nezatíží rozpočet a není nutná výměna kapalin a filtrů ve vozidle po samotném úkonu.
Mrkněte na stránky SSpower a vyberte si nejbližší servis, který dekarbonizaci provede.
Najdete zde i kontakt pro obchodní partnerství a nákup servisních technologií.