Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Vyšlo

iKiosk

Z obsahu:

Černá HoraCerna Hora
"...Stoupání do hor z Kotoru bylo úžasné, úzká silnička se kroutila jako had a v každé druhé zatáčce se nabízel krásný výhled. Naším cílem bylo mauzoleum Njegoše Petara II., světského, ale i duchovního vůdce a básníka, který spojil v 19. století všech 35 kmenů oblasti v jeden stát.
Ve výšce 1 572 m n.m. parkujeme motorku a po vyšlapání 461 schodů, částečně v tunelu, stojíme v úžasu před samotným mauzoleem..."

Jizni AmerikaJZ Čech až na konec světa aneb na motorce do nejjižnějšího města na zemi (Jižní Amerika) - 3. část
"...A pak to přišlo. Prohlídka osobních věcí. Kufrů u motorky a rolek. Zřejmě mladá, ale místně somatotypicky zakrslá celnice neurčitého věku, pohlaví a stavu si na dvou téměř dvoumetrových motorkářích z Čech užívá. Plním veškeré příkazy této celní dominy. Sundávám náhradní pneu. Odstrojuji rolku a vyndávám pomalounku veškerý její obsah. Otevírám vak se spacákem a demonstrativně jej rozkládám na motorku a nutím jí jej detailně prohlédnout. To samé chci udělat s karimatkou. Když chci demonstrativně a s úsměvem na rtech postavit na celnici stan, který je také v rolce, už to holka začíná nezvládat..."

Motosalon 2014
Informace o blížící se výstavě.

Po čáře
Fotoreportáž z cesty po naší jihovýchodní hranici

Touratech rozhovorRozhovor: Tomáš Kocanda, Touratech

KTM 1190 Adventure RTest: KTM 1190 Adventure R
O tomhle stroji jsme už psali, ale významná novinka pro dobrodružné cestování si zaslouží další pohled.

MongolskoBlátivé Mongolsko
"...Postupně se „probíjíme“ dál. Moc pršelo, voda z kopců stekla do údolí, vše je nasáklé jak houba. Musíme projíždět velké hluboké kaluže, i okolní terén je nasáklý vodou, nevíme kudy jet. Poušť je zrádná, místy se propadáme do bahna, tak se vracíme na „cestu“ – do vyjetých kolejí. Vidím, že i Zdeněk toho má plné zuby. Bláto střídají rolety. Nemá to konce, naše cestovní rychlost je tak 20 km/h. V Olgi je rozlitá řeka, lidé stojí na mostě a i oni jsou zaskočeni množstvím valící se vody. Jurty jsou oblité rozvodněnou řekou..."

Tip na výlet: Ve jménu kalicha
Tenhle tip na výlet spojuje jméno Jana Žižky.

Hrady a zámky
Brníčko a Rabí

ThajskoGolden Triangle (Thajsko)
"...Po dalších kilometrech kvalitního asfaltu jsme přijeli k malé osadě. Zřejmě vesnice nějakého etnika, uvažovali jsme. Při pohledu do údolí jsme se dostali zpět v čase, snad do 18. století či ještě dále a byli jsme v šoku. Říkala jsem si, že by bylo lepší jet dál bez zastavení. Manžel se synem však byli opačného názoru a nakonec se odvážili jít mezi domorodce. Vyzbrojeni fotoaparátem, kamerou a s přilbou na hlavě (jako ochranný prvek před útoky) sestoupili do údolí. Objevili chatrče z bambusu s hliněnou podlahou..."

Motorkářským průvodcem v Asii (Indie, Nepál)Indie a Nepal
"...Hned zkraje se u klientů zavedlo schéma, jež se velmi osvědčilo. A to: Jeden den se pořádně ožrat, druhý den na motorkách trpět, třetí den popíjet jen tak lehce a čtvrtý den se ožrat nanovo. A tak pořád dokola. A do toho pochopitelně místní hašiš, který je zde k dostání jako u nás rohlíky a bylo by teda škoda ho nevyzkoušet. Jsme přece na dovolené, no ne?"

...a další

Vaše názory

K tomuto článku zatím nebyl připojen žádný názor