Nacházíte se: ÚVODNÍ STRANA / Tiskové zprávy

Japonsko a Čína na motorce? Ano!

Motoscoot, 23.9.2014

Dnešní doba cestování přeje. Pokud si vyšetříte dostatek času a naspoříte nějaké peníze, můžete vyrazit téměř kamkoliv. Když to trochu přeženeme, všichni už všude byli – Mongolsko, Írán, Maroko, Rusko, destinace, kam se dřív dostalo jen pár vyvolených, jsou dnes „běžným“ cílem řady mototuristů.
Ale přece jen existuje pár míst, kde bylo na motorce jen minimum lidí, obvykle z legislativních či podobných důvodů. Příkladem jsou Japonsko a Čína.
Dostat se do Japonska na motorce je složité a hodně drahé, do Číny pak téměř nemožné, tamní zákony to totiž výslovně zakazují. Zde musíme zdůraznit ono slovo „téměř“, neboť jedna možnost se nyní objevila.
Ing. Pavel Brída z opavské firmy Motoscoot v těchto zemích podniká, obchoduje, pracuje a také se rekreuje již 18, respektive 16 let. Tamní poměry dobře zná, vždyť o jeho motocestování po Japonsku jsme psali už v MotoRoute č. 4/2006. Protože si je vědom exotičnosti těchto zemí pro motorkáře, rozhodl se opravdu vážným zájemcům jedinečné zážitky z jízdy na dvou kolech po Japonsku a Číně zpřístupnit.
Jestliže máte zájem projíždět se na motorce tam, kde dosud skoro nikdo nebyl, čtěte dál! Není to jednoduché ani levné, je nutno překonat místní byrokracii, ale o to se už Vy nebudete muset starat.
Nepůjde o nějaký zájezd s cestovkou, ale o exkluzivní cestu malé skupinky čtyř lidí, a to včetně samotného ing. Brídy, který výpravu osobně povede. A k vidění toho bude hodně – například v Japonsku navštívíte největší burzu motocyklů na světe, kam mají jinak cizinci přístup zakázán, vyjedete si na motorce pod horu Fuji, projdete si nejdražší ulici na světě (Ginza Nine v Tokyu), z Šanghaje vyrazíte na Harleji s mladou Číňankou za zády, prohlédnete si tamní výrobu motocyklů v obrovské továrně ve Wuxi, ale také ochutnáte tradiční kuchyni, projdete bary a kluby a mnoho dalšího. Ubytování bude po celou dobu zajištěno v kvalitních hotelích.
Celá cesta potrvá deset dní, přičemž půlka připadne na Japonsko a druhá půlka na Čínu. S ohledem na počasí v cílové destinaci je nejlepším termínem konec října / začátek listopadu, další možností je pak přelom března / dubna. Cesta je koncipována jako exkluzivní se vším, co k tomu patří, tj. s luxusními zážitky, prostředím i ubytováním, není tedy určena pro ty, co mají hluboko do kapsy.
V případě zájmu bude možnost promítnout fotky a říct k těmto zemím pár slov i na podzimním 9. setkání příznivců magazínu MotoRoute v Křižanově.
Zní to dobře? Pokud ano, kontaktujte přímo Pavla Brídu (viz níže). Nemusíte se obávat, že by organizace vázla, už má zkušenosti s pořádáním cesty po Route 66 a dalších podobných „výletů“.

Jezdit po Japonsku a Číně na motorce je i v dnešní době širokých možností jedinečný a jen velmi obtížně realizovatelný zážitek. Je to něco nového, jiného a neotřelého. Ostatně, zkuste to sami...

Kontakt:
ing. Pavel Brída
Tel. CZ: +420 601524601
Tel. Japonsko: +818032510570
Tel. Čína: +8613771025246
E-mail: brida@motoscoot.cz
www.motoscoot.cz