Michal Hamšík, redakce MotoRoute, 31.7.2017
Komentovaná fotogalerie k testu Honda X-ADV, uveřejněném v magazínu MotoRoute 4/2017.
Chytrá horákyně, oblečená - neoblečená. Prostě, Honda X-ADV je holka pro všechno. Skútr s automatem, který však nemá variátor, ale převodovku se šesti stupni, je osazen dvouválcem 750 cm3 s nízkou spotřebou a slušným krouťákem a hodí se nejen do města, ale má rád i sportovní svezení po okreskách či delší cesty. A taky terén. Tedy, aspoň trochu.
Vzhledově se X-ADV chce trochu podobat modelu Africa Twin a patřit do jedné Adventure rodiny. Prodává se v několika barevných provedeních, podobně jako Africa.
X-ADV samozřejmě není nějaký motokros, ale na šotolinkách je mu docela dobře. Limitující pro offfroad je přední pneu 17"- na skútr velká, ale na enduro přece jen malá. Vzadu je 15".
Nahoru vedený výfuk vypadá dobře a v režimu Sport se umí i trošku ozvat. Pěkně zpracované jsou výklopné stupačky spolujezdce.
Mírné bláto nevadí, ale pro těžší úseky by to chtělo pneu se špunty. Tady však s výběrem narazíme...
Široká řidítka jsou ergonomická a navíc dobře vypadají. Jeden černobílý LCD displej se stará o zobrazování většiny potřebných údajů, pod ním je ještě pár kontrolek. Enduro vzhled podporují kryty rukou, přední část středového panelu umožňuje zapření nohou a jízdu ve stupačkách.
Honda X-ADV je povedený crossover, který toho umí opravdu hodně.
Honda X-ADV - video (procházka okolo stroje)